a rack filled with lots of yellow hard hats

SSM și Protecția Muncii
Siguranță și sănătate în munca zilnică

În cadrul politicii Uniunii Europene privind ocuparea forței de muncă, securitatea și sănătatea în muncă au devenit priorități fundamentale.
Obiectivul nostru este protejarea vieții, integrității și sănătății lucrătorilor împotriva riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională.

a rack filled with lots of yellow hard hats
a rack filled with lots of yellow hard hats

Oferim servicii complete în domeniul protecției muncii, inclusiv:

  • Documentație SSM

  • Instruire periodică

  • Planuri personalizate de securitate

  • Evaluarea riscurilor

  • Audit SSM

  • Cercetare a accidentelor de muncă

Angajatorii pot beneficia de un partener extern de prevenire și protecție abilitat pentru a respecta cerințele legale.

Prin expertiza noastră, vă asigurăm că implementați cele mai bune practici în domeniul protecției muncii. De la documentație la instruire, suntem alături de dumneavoastră pentru a crea un mediu de muncă sigur și sănătos. O gestionare eficientă a securității și sănătății în muncă, axată pe prevenție, reprezintă cheia în diminuarea riscului de accidente de muncă.

Servicii de SSM și protecția muncii pentru desfășurarea activității fără riscuri

2 men in black helmet standing near fire

Servicii Situații de Urgență

Prevenire și stingere incendii (PSI)

Oferim servicii specializate pentru gestionarea situațiilor de urgență (SU), contribuind la respectarea cerințelor legale și reducerea riscului de incendii și accidente de muncă.

Acoperim aspecte esențiale precum:
  • Prevenirea și Stingerea Incendiilor (P.S.I.)

  • Protecția Civilă și instruirea salariaților

Îndeplinim toate obligațiile conform Legii 307/2006, Normelor Generale din 2007 și Legii 481/2004 privind Protecția Civilă.

  • Instruirea și testarea salariaților în situații de urgență, cu consemnarea fișelor individuale de instruire (conf. Ordin 712/2005)

  • Elaborarea sau actualizarea deciziilor interne și a actelor de autoritate ce stabilesc atribuții și responsabilități în situații de urgență

  • Planificarea exercițiilor de evacuare și intervenție

  • Elaborarea și afișarea planurilor de evacuare și intervenție

  • Evaluarea riscului de incendiu

  • Implementarea măsurilor de prevenire și stingere a incendiilor la locul de muncă, conform cerințelor Legii 307/2006, cu toate modificările și completările ulterioare

  • Elaborarea procedurilor de acțiune/ ghiduri operaționale diverse situații de urgență, inclusiv, dar fără a se limita la: cutremure, inundații, accidente chimice, amenințări teroriste, scurgeri de substanțe periculoase etc.)

  • Elaborararea documentației specifice conform legislației de specialitate în vigoare (Legea 307/2006 și Legea 481/2004)

  • Întocmirea documentației pentru Situații de Urgență (SU)

  • Întocmirea planurilor de evacuare în caz de incendiu

  • Fișele de post (inclusiv metodele de asimilare și respectare a măsurilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor)

  • Instrucțiuni specializate privind prevenirea și stingerea incendiilor pentru fiecare loc de muncă

Soluții personalizate pentru conformarea la cerințele legale privind situațiile de urgență

ABONEAZĂ-TE ȘI FII INFORMAT!

Primești pe e-mail actualizările legislației din România privind protecția muncii ori de câte ori apar modificări.